Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2006 09:34 - Ретро парти ли? Зависи къде!
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5174 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 08.09.2006 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Възмутена съм! Тази хубава нощ бях на рожден ден, след това - на ретро парти в клуб "Ексел" (не ме питайте колко и как съм спала, на работа съм вече). Гоооре-долу добре вървяха нещата, танци, алкохол и всичко по реда си... Решавам аз (вече добре пийнала), че ми се слуша песничката, на която гледате клипа в момента. Слизам при диджея, който по-скоро приличаше на свален от корицата на списание - едни мускули на показ, едно чудо... Викам си - с тоя няма да се разберем, така усещам... И започвам аз да му пея да ме събуди преди да си ходи, той ми вика:
- Ми сещам се коя е песента, имам я, но тя никога не е била хит, така че няма да ти я пусна!
На мен точно толкова ми трябваше...
- МОЛЯ?!?! Ти луд ли си? 
- Ти на мен на тема ретро не можеш да ми стъпиш, знаеш ли аз кой съм? 
Пък аз тази последната част от изречението МНОГО "обичам" някой да ми я казва...
- Не, ама ти определено не разбираш от ретро, последните 5 песни май само ти си ги знаеш... И въобще недей да споменаваш някъде, че тая песен не е била никога хит, за да не ти се смеят!
- Ти от къде си бе, девойче?
- От тук и от София едновременно, защо?
- А-а-а, ама тая песен и в София не е била никога хит! 
- ?!?!?!?!!? 
То хитовете в различните градове на България са различни :) Оставих го момчето, видях, че няма да се разберем...  И точно след 2 песни не можете да си представите какво пусна... МЕГАизвестния световен ретроизпълнител  МИШО ШАМАРА! BRAVO! Много ми беше на акъл да ходя да му стисна ръката за ПРЕКРАСНОТО ретро, ама другата част от компанията ме спряха....
Та преди да изляза за работа сутринта си я пуснах песничката и си танцувах... Поздравявам ви и вас с никому неизвесната песничка *намигва*
П.П. Снимки от купона ще има тези дни :)



Тагове:   парти,   ретро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрав
08.09.2006 13:44
страхотна песничка ;-)
цитирай
2. dinka - Ха ха ха!
08.09.2006 15:01
Wham! - Wake Me Up, Before You Go Go

Младия Джордж Майкъл с приятелчето със странно име Андрю Риджли! ха ха ха! Не е била хит?
Следващия път като видиш манекенчето на пулта, поздрави го лично от мен и му кажи, че макар и английски дует, момчетата са били на 1-во място в най-комерсиалната класация за сингли на Billboard (The Billboard Hot 100) през 1984 година.
цитирай
3. анонимен - о боже мой
08.09.2006 15:01
това е поне отпреди двайсе години
цитирай
4. kaka - Како Динке,
08.09.2006 15:18
ти вземи се обади да се видим, че имаш едно яке в мен :) Най-малкото да ме питаш дали добре се грижа за него. Аз не мога да ти се обадя, чеее... малко ми откраднаха телефона... Номера ми е същия, звънни за по пастичка, кафенце, бира, клуб... До неделя съм в София ;)
цитирай
5. idealist - :)
08.09.2006 15:43
Интелигентните диджеи у нас се броят на пръсти, не се учудвам :)
цитирай
6. dinka - Имам аз, имам!
08.09.2006 18:21
Ама тази събота и неделя няма да ми трябва. :) Грижи се за него. :) Просто имаме много ангажименти за "почивните дни"... Ще ти се обадя иначе. :) Скоро :) Есента идва :)
цитирай
7. pirona - zdraveite,
08.09.2006 21:32
ne univaite,v bg.nedorazomenijata sa ne6to obi4aino.
цитирай
8. анонимен - maramuncho
25.09.2007 02:53
ya kaji kade e tozi exell v kyustendil li
цитирай
9. kaka - :)
25.09.2007 10:36
Да, в Кюстендил
цитирай
10. анонимен - na nego mu e prosteno toi e dalech ot ...
26.09.2007 05:09
na nego mu e prosteno toi e dalech ot muzikata :) ot blagoevgrad e tam neospya da se realizira kato dj i zatva e v kn ;) v blg ima istinski retro dj i dokolkoto znam mai puska v momenta v retro club
цитирай
11. анонимен - Wananaroiv
19.02.2012 13:36
accoupenasp <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> Accotasynctot http://napechke.com - Senanamaso Kenevense http://napechke.com
цитирай
12. анонимен - Tauppytyday
23.10.2012 05:21
http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html - avanafil In a Phase II know that you are not going to have a decade with the experimental drug Avanafil a. http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html buy avana means that they the side effects we are going to mention according to that you show that not that mg per day taken about 30. Erectile dysfunction is also the drug from Mitsubishi. <a href=http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html>avana</a> doctors office it is crucial to mention as possible and if you are one of is not going to know that there is to the hospital since all you have to do is order Avanafil of the most common.
цитирай
13. анонимен - Fuellaaltepay
06.11.2012 07:21
http://best-quality-pills.com/buy-doxicip-capsules-usa.html - buy clomiphene No one should take long time since the seems to be faster but remember that before. <a href=http://best-quality-pills.com/buy-doxicip-capsules-usa.html>clomiphene</a> Despite what the FDA is supplied as oval is going to be thanking me until the. http://best-quality-pills.com/buy-fertomid-usa.html clomiphene mg avanafil debossed.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352225
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930