Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2007 17:06 - За Vip Brother New! (и аз...)
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1315 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.04.2007 17:17


         Днес е финалът на едно от най-гледаните шоута по Нова телевизия (и не само). Но не за това смятам да пиша. Не ме интересува кой ще спечели - дали префърцунената Деси, дали Катето Евро, за която тотално ми падна мнението напоследък, или жената от народа, Хриси, която се държи много по-вип от доста от т.нар. Випове в къщата на Големия Брат.
      Ще пиша за най-оплюваната жена от къщата - горещата блондинка с "лют" характер Венета (почти ми е адашка). Исках да напиша този пост още, когато тя излезе, но все не намирах достатъчно време за това.
За тези, които я смятат за хаплива злобна змия: моля, не четете надолу!!!
          Венета е жена с характер. Венета е жена, която знае какво иска. Жена, която не лицемерничи с останалите, а казва точно това, което мисли. Именно ТЯ трябваше да спечели в играта и за мен тя е победителката. В нито един момент от престоя си в къщата тя не е била актриса, влязла с някаква роля вътре. Защо излезе ли? Защото българинът не обича да му се казва истината в очите. Българинът обича да се залъгва, че всичко е наред, че нещата не са такива каквито изглеждат... Това мразите вие във Венета и...пак се самозалъгвате, че тя е злобна. (Тук щях да намеся и политиката, но не това е целта на поста ми.)
            Задала била по един компроментиращ въпрос на ДесиСлава и Еврото... И какво от това? Това й е работата. А доколко е сигурна в информацията за тези въпроси - всеки си има мнение. Но е факт, че в предаването си, когато задава въпроси към госите си, които е чела в жълтата преса (например), тя ги задава с насмешка и за двете страни става ясно, че това не е проверена информация.
               Интригантка? Кога точно Венета спретна някаква интрига в къщата? Интригите ги плете предимно Катето, на която й е нужен най-малко психолог заради тези нейни нервни изблици. А за интригантството... То не се лекува, Кате...
               И за капак, понеже ме мързи да пиша още:

image

ВЕНЕТО, ИСКАМ ДА СЪМ КАТО ТЕБ И ДА НЕ МИ ПУКА ОТ НИКОЙ И ОТ НИЩО!!!

image


Тагове:   VIP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brumbrumm - съгласна съм
07.05.2007 22:12
аз също не мисля,че приказките колка зла и не знам си каква била Венета ,са верни.Настина я харесвам и се надявах в началото на предаването на победи тя.Симпатична ми е..за разлика от Катето Евро,която се прояви като пълната ,,селянка``-от сутрин то мрак с чашката,с просташкия език ,със селските маниери...какво да коментирам повече
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 353139
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930