Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2007 23:38 - Песен с лятно настроение!
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5256 Коментари: 5 Гласове:
0



Идва лято, а с него и лятно настроение! Естествено и летните песни се появяват една по една! Радвайте се на новия летен хит на Софи Маринова и Устата - Дива любов, която освен с приятната мелодийка, "миришеща" на море, ме грабна и с още нещо...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Пак се започва, дуета е на сцената.
Колко торента останаха в арената?
Слънцето пекна, евалата пич!
Съни мюзик си почиваме на Съни Бийч!

Малко малка си, аре па`и се!
После ела, донеси ми акт 16!
Лепи громе мой, как няма кой?
Тая вече пак целия съм твой!

Аз и ти във ранена тишина,
аз и ти ще събудим нощта.
Две тела разтопени от страстта,
нека докоснем греха!

Дива любов, дива като река.
Нежна любов, по-нежна от нощта.
Дай ми една по-страшна от греха
луда любов, твоята пареща любов.

Партита светски, избори кметски,
тихо, че Софи ше запее на съветски!
Малко останахме мъжете с маниери,
освен мен има ли и други милионери?
Море, любов и още нещо!
Мила ми, Венето, стана ли ти горещо?
Как да спрем сега не си мисли дори!
Аз и ти, айде Софи!

Аз и ти като чиста роса.
Аз и ти ще погалим деня.
Две тела разтопени от страстта,
нека докоснем греха!

Дива любов, дива като река.
Нежна любов, по-нежна от нощта.
Дай ми една по-страшна от греха
луда любов, твоята пареща любов.

Линк тук

image


Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dqvol4e - Искаааааааам
01.05.2007 10:38
Охх, колко искам да е лято... :):):) Ама нЕма, ще се чака ощеее... А относно песента.. не я знам :) Не ми трябва и песен да се сещам за морето, аз само за него си мисля :))
цитирай
2. анонимен - Sofi marinova ft. ustata-diva lubov
02.05.2007 15:39
искам да питам нещо песента в средат на някой места е някво се едно прескача !!!така ли си е песента или така си я намерила ???? :}:}:} :P
цитирай
3. kaka - :)
02.05.2007 15:41
Ами така я намерих песента, скоро ще пусна CD RIP в нета, чакам да ми го дадат :) И тогава ще видим как е...
цитирай
4. анонимен - re: Sofi Marinova FT Ustata - diva lubov
05.05.2007 01:38
Песента е супер ...........
Започва да набира скорост в класациите и скоро ще е ХИТ както и другите дуети на Софи и Устата бяха на върха за минимално време от излизането им !!!!
цитирай
5. анонимен - Pesni4kata
05.05.2007 01:39
Na men li4no ne mi prekasva
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 353149
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930