Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2007 09:14 - Суеверията, без които (не) можем!
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2277 Коментари: 2 Гласове:
0



Всеки малко или много е суеверен и прави разни неща от суеверие. Всеки си има своите странности един вид. :) Е, аз реших да опиша моите. Не всички, но поне тези, за които се сещам. Пък после ще допълвам.
1. Стъпвам умишлено на кръгла канавка.

2. НЕ стъпвам никога на квадратна канавка.

3. Когато съм тръгнала някъде, а поради разсеяността ми съм забравила нещо в нас - връщам се, НО на излизане от нас се поглеждам в огледалото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Ако съм забравила - пак се връщам, за да се видя.

4. Когато минавам зад такси си заключвам пръстите.

5. Когато срещна черна котка си заключвам пръстите (това е по-добре, отколкото да се въртиш около себе си :))

6. Връщам си мислите назад. Колкото и странно да звучи :) И представлява като да си казал нещо, което не искаш да кажеш и след това казваш "Връщам си думите назад!".

7. Като ме сърби носа си удрям три пъти ръката (някой ще си помисли, че се пребивам от бой като ме гледа).

- - - - - - - - - - - - - - -
Не се сещам повече за момента, но със сигурност има още много неща, които правя от суеверие. Ще си допълвам списъка като се сещам.
А вас, читатели мои, ви призовавам да ми напишете вие какво правите от суеверие. Да видим дали има и други като мен, или съм си директно за психиатър. :)


Тагове:   можем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. princesss - :)
29.05.2007 10:07
И аз съм много суеверна.
Когато излизам от къщи винаги първо обувам дясната си обувка и когато ставам сутринта от леглото първо стъпвам с десния крак на земята.Така правя и с обличането - първо десния крачол,десния ръкав....
цитирай
2. kaka - О-о-о,
29.05.2007 11:00
това за десните неща ми е закон хаха...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 353115
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930