Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 22:57 - За Приятелите (отново)
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2751 Коментари: 1 Гласове:
0



Добрият приятел ще плати гаранцията, за да те извади от затвора....
Но истинският приятел ще седи зедно с теб, казвайки "Прецакахме се, но пък се забавлявахме!" 
Гордея се, че съм твой приятел!
Трябва да прочетеш всичко надолу...
Разбрах, че....
Животът е като тоалетна хартия.
Колкото си по-близко до края, толкова по-бързо минава.
Разбрах, че....
Tрябва да сме благодарни, че Господ не ни дава всичко, за което го молим.
Разбрах, че....
Парите не могат да купят класа.
Разбрах, че... Mалките ежедневни неща, които ни се случват, правят живота толкова грандиозен.
Разбрах че....
Под твърдата обвивка на всеки се крие някой,  който иска да бъде оценен и обичан.
Разбрах, че....
Господ не е създал всичко за един ден. Какво ме кара да мисля, че аз ще мога?
Разбах, че....
Игнорирането на фактите не ги променя.
Разбрах, че....
Колкото по-малко време имам за работа, толкова повече работи свършвам.
За всички вас....  
С този постинг показвам на приятелите си, колко ги обичам.
Ако четеш това, то те смятам за приятел, дори и да не си говорим често.
ТИ СИ МОЙ ПРИЯТЕЛ И ЗА МЕН Е ЧЕСТ.
Обичам те, защото ти за мен си....
Истински приятел.
Просто исках да ти кажа, че дори никога повече да не говоря  с теб, ще погледна напред и ще те уважавам и ще те ценя. Ти си специален за мен човек и си променил живота ми. Независимо колко често си говорим или колко сме близки, за мен си ПРИЯТЕЛ и никога няма да те забравя!

Не съм ви забравила и ви обичам!

image
/не питайте защо плача/





Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. annanik - Невероятен човек си! Нека Господ ...
30.11.2007 00:05
Невероятен човек си!
Нека Господ те дари с много верни приятели :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 352052
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031