Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2006 12:07 - Лято, грип и самурайски меч!
Автор: kaka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1816 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2006 13:09


Днес мислех да ви разкажа как спасителите на плажа не пият алкохол, обаче няма да е сега. Болна съм! За Бога, ЛЯТО е, а аз съм БОЛНА. От вчера се започна...
Още от сутринта всички мъже ме дразнеха. Горките, няколко отнесоха по един шамар, уж на майтап... Не можех да понасям мъжкото съсловие! Исках да взема един самурайски меч и да ги избия до един. Просто така. Защото са мъже.
Отделно за пореден път се убедих, че злобата човешка няма край (за това - някой друг път), та само исках да се прибера и да си легна. Да мине този лош ден, който е лош без основателна причина. Просто така. Станала съм с левия крак сутринта (примерно).
Отказвам срещата за Бира (о, Велика!), прибирам се и се добирам до така желаната възглавница. И тогава се започна - температура, кашлица, нос, очи... Не мога да лежа, не мога да стоя, не мога а седя... Кофти... Очите и носа ми текат без видима разлика в консистенцията. Някак си намирам удобно положение, в което поне носа не ми тече, и така, полуизкривена, дремвам за 20 мин., което е и цялото ми спане за тази нощ. Разхождах се и гледах филми цяла нощ, а така ми се искаше да заспя...
Вече съм по-добре. Очите са ми полузатворени и подути. МОГА да заспя, но съседите ТОЧНО днес са решили да правят ремонт и да бръмчат от 9 часа с една машина, чиито звук наподобява минаващ над главата ти танк.
Де да имах самурайски меч...


Тагове:   лято,   меч,   грип,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boncho - i.n.j.
29.08.2006 13:09
искаш ли да ти услужа?
:)))))))))))))))
цитирай
2. pazzo - ама, то верно
29.08.2006 14:09
че човешката злоба няма край!!!! :)
цитирай
3. mobo - карма е сложна система от будстки ...
29.08.2006 14:17
карма е сложна система от будстки правила и догми.
иначе накратко: като трупаш лоша карма със злоба, пръсната по невинни мъжове как очакваш да заспиш спокойно и да не се разболееш?
пада ти се.
цитирай
4. kaka - хехе
29.08.2006 16:30
Бончо, ако имаш меч дай го!
Мобо, невинни мъжове няма (много ми хареса множественото число на мъж, ще го използвам и аз вече). А аз и злоба... Ако ме познаваше щеше да знаеш, че тези две думички не могат да бъдат така подредени в изречение. Виж, ЗЛОпаметна може :) Пак е същия корен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 353137
Постинги: 126
Коментари: 344
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930